Συχνές Ερωτήσεις

Πως καταχωρώ την παραγγελία μου;

Η καταχώρηση της παραγγελίας σας είναι πολύ εύκολη διαδικασία . Αρχικά επιλέγετε το προϊόν που επιθυμείτε να παραγγείλετε, συμπληρώνετε την επιθυμητή ποσότητα, και πατάτε “προσθήκη στο καλάθι”.
Έπειτα κάνετε κλικ πάνω στο καλάθι και εμφανίζεται η παραγγελία σας (η ποσότητα των προϊόντων και το κόστος). Στην περίπτωση που έχετε εκπτωτικό κουπόνι , συμπληρώνετε τον κωδικό του στο αντίστοιχο πεδίο και αυτόματα θα καταχωρηθεί η έκπτωση σας.Πατώντας “ολοκλήρωση παραγγελίας” μεταφέρεστε στην φόρμα συμπλήρωσης στοιχείων χρέωσης/αποστολής και τρόπου πληρωμής.Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής διαβάστε εδώ

Θα παραλάβω email επιβεβαίωσης καταχώρησης της παραγγελίας μου;


Μόλις ολοκληρωθεί η καταχώρηση της παραγγελίας σας , θα σας αποσταλεί ένα αυτόματο ενημερωτικό email, το οποίο θα αναφέρει όλες τις λεπτομέρειες που θα πρέπει να γνωρίζετε σχετικά με την παραγγελία σας και τον τρόπο πληρωμής που επιλέξατε. Αν δεν λάβετε το αυτοματοποιημένο μήνυμα, υπάρχει περίπτωση να μην έχετε ολοκληρώσει την αποστολή της παραγγελίας σας, να έχετε συμπληρώσει λανθασμένο email ή το email βρίσκετε στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία.

Μπορώ να παραγγείλω μέσω τηλεφώνου;


Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε τηλεφωνικά και να σας καθοδηγήσουμε ή να ολοκληρώσουμε την παραγγελία για εσάς, στο τηλέφωνο επικοινωνίας που θα βρείτε στην σελίδα μας.

Μπορώ να κάνω συμπληρωματική παραγγελία;


Μπορείτε να κάνετε οποιαδήποτε συμπληρωματική παραγγελία λαμβάνοντας υπόψη , ότι θα θεωρείται νέα παραγγελία και θα έχει την αντιμετώπιση και τους όρους νέας παραγγελίας.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για την προετοιμασία μιας παραγγελίας ;


Ο εκτιμώμενος χρόνος αποστολής εξαρτάται από το είδος και τον χρόνο κατασκευής του κάθε προϊόντος. Όταν η παραγγελία ας θα βρίσκεται σε διεκπεραίωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά για την ενημέρωση σας.

Υπάρχει ελάχιστο κόστος παραγγελίας;


Ελάχιστο κόστος παραγγελίας δεν υπάρχει.

Μπορώ να παραγγείλω δείγματά;


Στόχος μας είναι η πιστή παρουσίαση όλων των προϊόντων στην ιστοσελίδα μας. Πα ρολ αυτά εάν επιθυμείτε να λάβετε κάποια δείγματα, θα χαρούμε να σας τα στείλουμε στον χώρο σας. Στην αποστολή των Δειγμάτων θα χρεωθείτε τα έξοδα αποστολής και την αναγραφόμενη τιμή μονάδας του δείγματος

Πόσα κουφέτα συμπεριλαμβάνονται στις μπομπονιέρες ;


Οι μπομπονιέρες συμπεριλαμβάνουν 5 ή 7 κουφέτα . Για την καλύτερη πληροφόρηση σας, διαβάστε προσεκτικά την περιγραφή του προϊόντος της επιλογής σας.
Διαφοροποιήσεις στα κουφέτα γίνονται κατόπιν συνεννόησης όπου θα υπάρχουν και διαφοροποιήσεις στις τιμές.

Πως παρουσιάζονται οι μπομπονιέρες που θα παραγγείλω;


Οι μπομπονιέρες σας αποστέλλονται σε λευκά χάρτινα κουτιά με καπάκι. Επειδή περιέχουν κουφέτα, χρησιμοποιείται ο πιο σωστός τρόπος παρουσίασης , για λόγους υγιεινής.

Τι πρέπει να προσέχω με τα κουφέτα;


Τα κουφέτα έχουν ημερομηνία λήξης από 9 έως 12 μήνες. Διατηρούνται σε δροσερό περιβάλλον χωρίς υγρασία και σε θερμοκρασίες μέχρι 25°C. Δεν πρέπει να φυλάσσονται σε ψυγείο, ενώ η παραμονή τους σε υγρό περιβάλλον ή σε υψηλές θερμοκρασίες για μεγάλο χρονικό διάστημα μπορεί να οδηγήσει στην αλλοίωση τους ανεξάρτητα με την ημερομηνία λήξης τους. Τα κουφέτα που περιέχουν σοκολάτα είναι πιο ευπαθή σε σχέση με τα κουφέτα αμυγδάλου στις μεταβολές θερμοκρασίας. Επίσης, όταν τα κουφέτα μετακινηθούν από κρύο σε ζεστό χώρο ή το ανάποδο, με μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας υπάρχει κίνδυνος λόγω της συστολής/διαστολής της σοκολάτας να εμφανίσουν ρωγμές στην εξωτερική επιφάνειά τους. Επιπλέον, η μεταφορά των κουφέτων σε περιόδους με τιμές θερμοκρασίας έως 25°C γίνεται χωρίς κανένα κίνδυνο, ενώ σε περιόδους με υψηλότερες θερμοκρασίες τα κουφέτα αποστέλλονται με κίνδυνο και ευθύνη του πελάτη. Σε τέτοιες περιπτώσεις θα πρέπει να επιλέγεται ο συντομότερος χρονικά τρόπος αποστολής και να προτιμούνται τα κουφέτα αμυγδάλου έναντι αυτών με σοκολάτα